En bra kväll

Ikväll har vi alla kollat på filmen "Svensson Svensson" mycket härlig film. Jag har alltid gillat "Svensson Svensson" :) Så mysig och härlig serie. :)

Idag har dagen i skolan gått snabbt. Fick sluta lite tidigare också, så det var ju bra. Kom hem och satte mig vid datan en stund. Sen ner och kollade lite videor med sotasyster min. :) Sen åt vi en pastasalad med kyckling, mumma!!!! :D
Efter det skulle vi ta upp hästarna från sommarhagen och jag bestämde mig för att rida dom ca 300 meterna upp gen. Men endast grimskafft och grimma. Han kan det där med att styra med fötterna väldigt bra. (Alltså att man trycker in högerfoten bakom frambenet och så styr han åt vänster och tvärt om om man gör med vänster.) Så jag red upp, ganska så lat, men ville rida liite idag iallafall. Och att jag då red utan hjälm och träns kändes väldigt fritt. Det kändes väldigt skönt faktiskt. ;):)

Imorgon ska jag väl inte göra någonting särskilt. Vara hemma och slappa eller nåt. :)

Min sötis!♥♥♥ ;):):D

Bye bye///R<3


Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0