En dag till sen så!



I morgon är det bara nationella i några timmar sedan har vi långhelg!!:D

De hä korten som jag har lagt ut tog jag igår. Var så fruktansvärt trött när jag kom hem så tillslut höll jag på att somna i soffan. Tänkte att jag nog blir piggare om jag går ut en stund men det fungerade inte så värst bra ^^ Tog bara några kort för att ha något att göra i stort sett :)

I dag när jag red så orkade jag helt enkelt inte sadla så jag borstde av Trollan lite snabbt i hagen och tog på henne träns. Det var ju fruktansvärt smart av mig att rida i hagen. Hästarna lät oss knappt att komma fram. De var i vägen hela tiden, bilder kan ni se här : http://timmarnaistallet.blogg.se/  (ska bara uppdatera först)
Är det någon som vet hur man kan göra direktlänk när man bloggar? Så att man slipper klistra in och ut för att komma till hemsidan? Heelp!

Nu ska jag skicka in en skriftlig redovisning på engelskan så är det gjort sen :) ( men först ska jag blogga på den andra bloggen)

/ L i a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0