Freeedag!

Äntligen är det fredag! Som jag längtat...fast jag längat alltid efter fredag när det inte är fredag.^^

Det regnar ena stunden och är uppehåll andra. Lyckades flytta hästarna innan det värsta ösregnet kom iallafall.
Idag så ska jag inte göra så mycket mer än att slappa. Har ingen ny film och se heller. Pappa har inte hyrt någon...*snyft* Älskar verkligen att ha nya filmer att se på helgerna. Sen vill jag även att man ska kunna hyra "hunger games" snart också. Vill att resten av familjen ska ha sett denna underbara film! Bästa ever!!

Och för er som inte viste det, så finns vi på en annan blogg nu också. Det kommer komma upp en länk till den. Den har vi tillsammans med Elin. Och det kommer då bara vara om hästarn. Så att ni vet.

Okej, måste erkänna att jag är lite kär i den här bilden. Gillar verkligen färgerna. : )

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Ja den var väldigt fin:)

2012-05-11 @ 21:32:16


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0