Halli hallå!


Sorry för en dålig bild, hade gärna visat bättre bild när det inte ser ut som att jag typ drar men men,  den här duger la:)

HEJ! I helgen har det inte varit någon bra uppdatering, sorry för det ;)Har varit borta hela dagarna och har inte hunnit ta några kort, därför har det kännts lite B att blogga utan en ny bild...;)
I Lördags blev jag glatt överraskad av moster som frågade om vi ville följa med till Borås, självklart ville jag det ;)
I Borås köpte jag nya skor, två linnen och lite sminkpenslar. Sedan när vi kom hem gjorde vi annat så jag hann inte fota och i dag har det varit KONFIRMATION för min söta lilla kusin Cajsa :) Det bjöds på underhållning i kyrkan med pjässpel och sång( och massa annat) Efteråt bjöds det på goda pajer och god tårta :D Kom hem vid 16 så vi gick ut och red med en gång. Kände att Trollan inte var helt 100 men sedan släppte det. Efter att vi ridit ut en stund körde vi lite på banan men sedan kändes hon inte bra så det var lika bra att lägga av. Hon ska få vila nu i några dagar så jag får la jobba med Lasse ist :) Nu när de är på sommarbete är det viktigt att röra på honom eftersom att han har större risk för fång.

Kommer inte på något mer att skriva hehe :)

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: AGCH

Gott fika sitter aldrig fel! =)

2012-05-06 @ 22:28:07


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0