härliga lördag

Idag är det som alla vet lördag. Och jag vet att några utav er är ute och gör annat just nu. Men men.

Idag har jag hjälpt till att sätta upp stacket en bit i trädgården så att inte lillen hoppar över stenmuren. Sen har jag get hästarna lite mat och fotat lite bilder.
Ska snart ge mig ut och rida en runda på lilla Master. Kände att värdet var gansak så skönt. Så då blev jag sugen på att rida. Det är mulet men det är endå väldigt härligt väder på ett sätt. Och det är ju tur för er som är ute och går just nu att det är uppehåll.

Ikväll är det grillat som står på menyn. Mummmmma! Det och mammas klyftpotatisar. Det kan ju knappast bli bättre!

Igår kväll hittade jag en film på datan som hete "Never back down" som handlade om en kille som bytte high school. Och han var ofta arg och slogs. Så han började träna någon sådan där fighting sport sak. Och sen ja, han blev i börjarn nerslagen av en kille som utmanade honom och sen i slutet så tränade han upp sig så att han skulle kunna vinna över den andra killen. Den är från 2008 och finns att se hela filmen på youtube. Om någon skulle vilja se den. Den var väldigt bra faktiskt. :)





Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0