Måndagens väder suger btw!

Hej och åter hej! Som ni förmodligen redan har märkt så är vädret typ skiit! Hallå solen kom fram kom fram!
I dag har jag nästan varit redig faktiskt, gick nämligen upp 04:50 i dag tillsammans med mamma för att rasta hund och träna. Är så fruktansvärt imponerad av Mammsen som gör det här så fort hon börjar jobba kl 7, hur orkar man?? Eftersom att jag var med så blev det betydligt lugnare träning. Vi sprang två km eller ja... I slutet gick jag typ 500m dåligt! Sedan körde vi det där med att kuta uppför en backe ä, springa ner och köra sittupps och knäböj med tyngd. Usch vad jag behöver träna alltså^^
Hade så klart idrott i dag också men det var helt okej fast under de två sista lektionerna mådde jag inte alls bra och blev lite smått tjurig på allt och alla men det blev bättre när jag väl satt på bussen:) nu har jag inte gjort så mycket mer. Läst i hungerspelen, en riktigt bra bok dvs film:) nu ska jag se om det här går att lägga upp eftersom att jag skriver från mobilen. Förmodligen kommer det i te att gå men det märker vi...
/ L i n a


Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0