Mättare än mättast!



OOMYYGOOOD! Min mage är fullare än fullast! I dag åt vi nämligen grillat till kvällsmat. Kött, halomiost(favoriten) sallad, majskolvar, sparris och såna där potatisbollar + massa godisa och dricka ^^ Nu blir det inget mer för mig ikväll annars kommer min mage snart att balla ur totalt.
Nog om det haha... vad har ni för er i kväll då? Något kul?

I Dag fick min lilla häst vila sig eller rättare sagt så vilade jag mig, är så fruktansvärt stel i dag så jag orkade helt enkelt inte rida^^ Så istället selade jag Lasse och tömkörde honom i hagen.Jag är så stolt över honom :D Haha. Han är så himla redig, funderar på om han har blivit körd innan. Har bara tömkört honom ca 5 gånger och redan lyder han på alla komandon. Han kan till och med backa bra och i dag övade vi på att trava över bommar. I början var det mycket tvekan men sedan gick det jätte bra :)

Hopphopp.... ha det bra :)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0