Mondays, I hate them



Jag ogillar inte måndagar på grund av den långa skoldagen utan för att det är en första dagen på en lång skolvecka. Den här veckan går vi som tur bara till torsdag eftersom att 3: orna tar studenten på fredag. Sedan på lördag ska jag och syrran åka med moster och kusin + alla andra i släckten förutom mamma och pappa i stort sett, till ett stort bröllop! Vi ska sova på hotell lör-sön. Egentliken har jag inte så stor lust med det och nej, det är inte endast för att jag missar eurovision song contest, utan för att det är 250 personer som ska vara där som jag aldrig har sett eller träffat! Jag har inte ens en ny kläning att känna mig fin i och mitt smink är snart slut och även mina pengar. Det enda som är bra är att jag får använda mina nya skor! och sedan får man förhoppningsvis god mat också :) Men hela helgen kommer ju att gå åt till det här bröllopet..

I dag har vi haft bokredovisning på engelskan, det gick la.... ok. Sedan har det inte varit så mycket mer.
I dag löshoppade vi Lasse. Det gick la som det brukar, han sprnag förbi mig när jag skulle ta emot honom så kutade han upp i hagen samtidigt som han bockade och fes.

glöm föresten inte att spana in våran blogg: Timmarnaistallet.blogg.se

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: AGCH

Haha Poma på sista bilden, så söt! Och Mira på tredje :)

Wooow många personer på det bröllopet!

2012-05-21 @ 20:55:26

Postat av: L

haha ja jag vet så söta! ^^

jo det är en hel del. Tydligen ska det vara runt 300 gäster O_o

2012-05-22 @ 20:37:59


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0