NY BLOGG och mer bilder





















HEJ! I dag tvingade jag mig upp ur sängen före 09:30 efter att mamma skickat ett sms från undervåningen till mig om att jag måste gå upp nu^^ Åkte till stallet där hästarna är på sommarbete (hos mormor och morfar) Red en runda på ca 5 km med syrran och Emilia. Så jag fick rida Verona i dag :)
Vi kom på att Lasse fyller 9år i dag. Vi har alltså haft honom exakt 1år och 1dag i dag! Helt otroligt att tiden kan gå så snabbt!O_O Mamma sprang med oss med Mira och Lasse så tjockisen också fick motion :)
Föresten så är det inte bara Lasse som fyller år den här månaden utan ALLA våra hästar. Veron och Trolln har redan fyllt år i början av Maj, nu är det bara Polka kvar ^^

Och nu till mina bilder jag har lagt upp: Jag vet att jag kan ha nämt att jag inte skulle lägga upp några fler vitssipe kort eftersom att jag lägger upp det i typ varannat inlägg men seriöst, jag kunde inte låta bli^^ De flesta utav korten blev totalt misslyckade på ett eller annat sätt men jag gillar dom endå, hopaps ni också gör det :)


Sedan till det viktigaste av allt, NY BLOGG!! Ni kan hitta mig, Rebecka och Elin på den här bloggen:http://timmarnaistallet.blogg.se/
Ni får gärna hjälpa oss att komma igång med massa söta och snälla kommentarer!:D

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: AGCH

Tycker det var fina bilder! =) Speciellt den två efter hästbilden, så härliga färger :)

Få ta en titt på nya bloggen snart då :)

2012-05-13 @ 18:20:25

Postat av: L

TACKAR!:D

Ja det tycker ja gallt att du ska göra :)

2012-05-13 @ 18:46:36


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0