Ösregn...och ingen luva

Ja, idag var en sådan dag som man bara ville ligga kvar under täcker och somna om. Men nejdå. Upp 05:10. Men men, imorgon får jag sova ut lite iallafall. Och sen nästa helg är det lång helg!!! Jag längtar!! ;)

Dagen har endå gått hyfsat snabbt. Torsdagar brukar inte gå så snabbt, men denna gjorde det. Efter skolan gick vi ner och fikade på stan. Väldigt mysigt, att sitta på ett café, fika och så regnar det ute. :) Och med två av världens bästa personer också. ;)♥ Efter att vi fikat så gick vi ner till bussen, men där ville vi inte så i ösregnet i tio minuter så vi ställde oss vid ica. När man väl kommit av bussen och kommit hem så var man genomblöt! Men nu sitter man här i mjukisbyxor, raggsockar och en stickadtröja. Så allt är bra nu. ;)

På tal om ingenting. Har hittat (för ganska så längesedan) en jätte fin kläning som Demi Lovato bar. Om jag hade hittat en liknande klänning till balen i trean så skulle jag vart suuuper lycklig!

O M G ! Den är sååååååååå vacker! Färgen är perfekt! Lycka till att hitta en liknande liksom...men men. Vacker är den, och hon! Så vacker är hon, om jag haft en förebild skulle det vart hon, utan tvekan. :)♥ 



Har haft jätte ont i min ena arm idag. Kan inte böja den utan att det gör jätte ont. Knepigt. Men men, lite smärta får man tåla...

Nya låtar!

1: Gotye - somebody that i used to know (Favoriten)
2: Fun - We are young
3: Ed Sheeran - Grade 8
4: Ed Sheeran - Drunk
5: Ed Sheeran - This

Dom bästa låtarna just nu. ;)

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Glöm inte Andreas också, haha ^^

2012-05-10 @ 19:16:30

Postat av: R

L: Nejdå, men han är inte en utav dom bästa...^^

2012-05-11 @ 22:41:49


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0