Rolig hoppträning....


En tydlig bild på det nya tränset, vist är det fint?:)
Hej! Just nu sitter jag och skriv på den stora dotorn som vi har ståendes uppe bakom ett rullband. Ska jag vara ärlig så har jag glömt av att den finns! Den här är det mycket mer fart på och betydligt störe än minidatorn. Tyvär är tangenterna sega så alla bokstäver kommer inte med när jag skriver så efter att jag har skrivit klart blir det mycket rättande ;)
I dag sutade vi 14 så vi hoppade i hagen idag. Det gck skit dålig! Hästen bara drog i väg och lyssnade inte för 50 öre.. Det kändes som att jag bara satt och drog och var hårdhänt, inte alls kul :( Så jag hoppade knappt 15 minuter sammanlagt. Menmen, nästa gång hoppas jag att jag får hjälp av mamma :) 
Nu ska jag  avsluta, Får ingen ro att  sitta här inne när vädret är så fint ute. ja, man kan ju undra varför jag sitter här nu ;)

/L i n a


Kommentarer

Postat av: AGCH

Hoppas det går bättre nästa gång:)

2012-05-02 @ 21:44:22

Postat av: L

Haha ja det hoppas jag med :)

2012-05-04 @ 13:15:03


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0