Sommar känsla ♥

Hej! i dag kom Rebecka förbi runt 10 tiden för att fota mig, syrran och mamma när vi red på åkern. Sedan såg vi på alla bilder på datorn och la ut dom på våran andra häst blogg. Jag och R bestämde oss för att ta en liten foto tur med kamerorna och mopparna. givetvis glömde R sitt minneskort i min dator så vi skickade Elin för att lämna det. Under tiden så fastnade vi vid strandkanten och såg bauta stora fiskar som letade efter napp. De var seriöst skit stora! Aja, efter att Elin lämnat minneskortet kunde vi iaf börja att fota. Blev inte så många kort eftersom att det inte fanns så mycket att fota tack vare alla skolbarnen som hann före oss till våran planerade fotostopp. aja, det tar vi nästa gång ;)

I dag har jag, förutom att fotat, förberett mig för bröllopet i morgon. Jag har planerat frisyr, kläder som jag ska ha före och efter, rakat benen så att dom typ inte känns och jag har förberett lite utav fickan  dessutom skrivit en kommihåg lista! Så nu hoppas vi att jag inte glömmer något. Nu ska jag visa några utav de korten som jag tog i dag. Både från min och Rebeckas fototur och när jag fotade hästarna i hagen senare på dagen.


Och nu till de bilder jagtog senare på dagen:


(mer hästbilder finns på timmarnaistallet.blogg.se)
/ L i n a


Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0