Tummen upp för vädret!



I dag har jag mest spenderat dagen ute med både det ena och det andra. I morse fick jag mig ett ridträningspass på åkern med mamma som hjälp. Det är fortfarande inte helt torkat på marken än så det blev bara trav. Jag fick jobba med att försöka få med hästen i boken och baken, vilket Trollan oftast brukar protestera till men efter en stund gick det bra och Hon jobbade på riktigt fint! :) Så det blev bara ett kort träningspass men jag är super nöjd över att det gick så bra för att vara första gången på ca ett halvår. Nu ska det tränas på så länge som det går. Man får ju passa på innan vintern kommer och förstör. Sedan får man ju inte glömma regnet heller som gör det omöjligt för oss att använda hagen som ridbana.

I morgon är det skola och det känns helt ok. Känslan av att komma närmare och närmare sommarlovet gör allt mycket enklare :) Även om det är mycket jobb i skolan det sista så är det bara att köra på för snart så är det slut;)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0