Vingmarsen



Nu har även jag provat på Vingmarsen! Det var superduper roligt!:D Mitt lag hade bindtema, vi gick runt i fula overaller och massa smink. Vi hade nämligen som inriktning "bondesökerfru". Vi startade vid 09 tiden, ganska tidigt med andra ord (om ni frågar mig) Man kan ju säga så här att vingmarsen går ut på att tävla, supa och ha kul. De flesta börjar att öppna sina första burkar redan vid 8-9! Helt sjukt alltså men, don't vorry, jag skötte mig gallant och drack knappt en droppe. I stället drack jag små bebis festisar, mkt bättre^^
Det var tipspromenad och olika stationer på ca 1mil. Vi kom i mål runt två, myckeeet tidigare än beräknat men vi åkte inte hem förrens vid 16, då blev det lite för kallt :)
Det ska göras om nästa år, helt klart! Ni som inte går missar något, det kan jag lova. Så R, du ska med nästa år PUNKT!

Nu har vi grillat host moster och kusin, det var gott med riktig mat efter att ha ätit massa baguetter och kakor hela dagen :)

Det var därför som vi hde möte igår föresten, för att planera den här dagen :)

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: AGCH

Haha ja det stämmer verkligen, det är många ölburkar som töms under den marschen! Tur man inte tillhör de som dricker värst :) Det var ju folk som var lite onyktra redan innan de startade...



Håller helt med, riktigt kul var det!

2012-05-12 @ 22:12:39

Postat av: L

Ja men å andra sidan är det lite av det roliga tycker jag, att alla gör lite som dom vill och så.

Ja det var skiiit kul!:D

2012-05-13 @ 13:31:36

Postat av: AGCH

Iofs, bara det inte går över styr :)

2012-05-13 @ 18:18:32


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0