Zumba zumba



Hej! I dag fick vi prova på att dansa Zumba på hälsalektionen! Det var väldigt svårt och jag hängde inte med på de flesta utav stegen men när man väl lär sig do mordentligt tror jag att det kan vara rikitgit kul!
Efter håltimman såg vi på film efter svenskan, "låt den rätte komma in" Har ni sett den? Jag tycker att den var sådär... vi ska se klart den på måndag men än så länge har den inte direkt imponerats.
Sedan efter lunch körde vi gärnet och gjorde klart några frågor på engelskan så nu är det gjort :)

Efter skolan har jag varit med hampus lite och slöat. Jag hade inte tänkt rida eftersom att det har varit så varmt men eftersom att syrran skulle rida hängde jag på. Det var skugga på åkern så det var inte så varmt som tur var men hästarna blev svettiga endå. nästa gång jag rider ska jag rida ut. Det har blivit för mycket markarbete på åkern nu men det blir ju så när man väl kan rida där ;)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0