Alltid samma visa

Hmm, att jag alltid gör så här. Innan lovet så fick vi vara lediga två lektioner om vi jobbade hemma. Har jag jobbat hemma som jag sa? Nej, såklart inte, har inte ens läst i min bok. Så nu sitter jag här, två dagar innan man börjar skolan igen och måste göra allt. Kunde ju vart smart och gjort det i början av lovet så att man slapp detta i slutet. Men så smart eller motiverad är jag inte.^^
 
 
Sitter just nu och väntar på att klockan ska bli 10:15 då ska nämligen One Direction bli intervjuade på nyhetsmorgon. Kan ju inte missa det liksom. ;)
 
Igår var det kalas. Det började kl 18:00 och dom sista gästerna åkte hem vid 00:20. Vi åt god mat och en riktigt god tårta som mamma gjort. Efter det så väntade vi på att One Direction skulle uppträda på Xfactor. Dom första gästerna åkte hem vid 8:30. Kl 22:00 så kollade jag och min kusin på filmen "Mean girls" efter att den var klar klockan 23:40 så gick vi ner till dom andra och lyssnade på vad dom sa. Jag var jätte trött när kalaset var slut. Jag passade på att äta en punchrulle, eftersom jag nu i en månad inte ska äta någonting sött. Detta kommer bli jobbigt.^^
 
Låttips: Swedish House Mafia - Don't you worry child.
 
Den är riktigt bra! ;)
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0