Äntligen minusgrader



OOOO yes äntligen börjar det likna vinter! Just nu sitter jag i skolan och har tråkigt, faktist så har vi SV. Inte helt ovanligt att jag bloggar från skolan och har tråkigt på lektionerna. Arbetar vi i huvudtaget i skolan? Jo då, men i bland är lektionerna så långa att man helt enkelt hinner klart med sitt arbete i god tid innan lektionen är lut. (eller så gör man inte uppgiften ordentligt...)
Vad ska man göra i dag då? Jag ska först och främst vara bänkad framför tv:n vid 16 i dag för då är det nämligen Stockholm horse show på tv:n! Och Tyra Stjöstedts häst ska vara med i höjdhoppningen. Jag hoppas att det kommer visas i tv i alla fall haha.
Sedan ska jag till stan och handla och ut och gå.... japp... det var la det!

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0