Äntligen snö! Hur länge det nu varar......


Haha gör som R och fakear en bild med massa härlig snö :D

Man får vara glad så länge snön finns kvar för vad jag vet så ska det regna i veckan!:/ Jag hoppas att det kommer mer snö innan julafton i alla fall, det är ju det viktgaste. Men så klart så livar det upp julstämmningen betydligt om det är vitt på backen :)
Är inte jultiden den mest mysigaste och härligaste tiden på året? Det tycker jag, det är till och med bättre än födelsedagen. Den går ju över så snabbt medans julen varar i en heeel månad!:D (L) Passa på och njut när allt julmys kommer för sen måste man vänta i hela 11 månader innan nästa julmys ;)
Har ni köpt alla klappar än då? Jag har två packet till elin, ett till R, ett packet till mamma och sedan packet till pappa:) Jag har mina funderingar på vad jag ska köpa till alla förutom Pappa. Han är ju helt hopplös att köpa packet till me ndet får man la ta som "årets julklappsutmaning"? ;)

Som R sa så har ju hon köpt en ny kamera, yey, kul för dig!^^Haha nej jag är glad att vissa iaf har råd till det men förstå hur grymt sugen jag är på att köpa en kamera nu?? Jag har trots allt haft min i över tre år och det är den sämsta av alla Canons (skulle jag tro^^) Nä.. men det är bara att spara på även om jag är skit dålig med att spara pengar haha ;)
Heja mig!

USCH BLÄ, inte att rekomendera. Smakade nämligen nyss på chirataki nudlar(stavning??) genomskinliga och tjockare nudlar som inte smakar NÅGONTING. Det värsta av allt är att konsistänsen påminner om att man äter maskar, gummiaktigt och halt. blä blä blä! XD

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0