Åsna, hamburgare, Idrott, paket, promenad.



Rubriken är en sammanfattning på min dag som har varit super duper, bara lite stressig!
Gick inte upp så jätte tidigt men åtta iaf för i dag var det nämligen min tur att åka till ridhuset med Trollan! Jösses, kommer inte ihåg senast som jag red i ett ridhus eller i en paddock heller för den delen (ja jag vet, hemskt) Trollan tyckte helt plötsligt att allt var jätte läskigt haha ( hon som brukar vara lugnare än lugnast^^) Men hon taggade ner sig efter en skrittrunda i manegen och en liten avstressad galopp. Vet inte om jag ska vara nöjd eller inte. Hon var som en åsna, vägrade att ge efter. I stället gick hon in för att motarbeta mig under hela passet och jag fick henne inte dit jag ville. Men å andra sidan var hon genomsvettig och det är sällan som hon ens är lite svettig så något måste hon ju ha jobbat trots allt ;) Det fick iaf jag göra, jag var helt jäkla slut efter ridpasset!
Efter ridpasset kutade vi hem och fixade stallet innan vi gjorde hemma gjorda hamburgare, mums alltså! ^^
Sedan kutade jag vidare för att ha idrottsskola med tre andra (syrran, R + en till ^^) Jag tycker att det gick bra! Det blev dock en liten missberäkning i planeringen för vi fick lite yngre barn än beräknat så de hade lite svårt för att skjuta i basketbollen i korgen haha men det funkade ^^
Efter den idrottslektionen fick jag två jätte fina/roliga födelsedags paket av R. En finfin mugg (You say i'm a BITCH, like it's a bad thing) haha klockren alltså^^ Sedan fick jag ett urgulligt halspand med mitt namn på en blommig bakrund.Blev jätte glad :D Försökte få ett fint kort på halsbandet men misslyckades totalt ;/
Väl hemma gick jag en promenad med dogsen.

SLUT på sammanfattningen haha :D 

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0