Du underbara Fredag...



( En rubrik som bara måste skrivas på fredagar ;) )
HEJ! Är äntligen inne och tar det lugnt, egentliken finns det saker att göra men jag sparar det tills i morgon :)
Innan när jag kom hem så var jag så stelfrusen så jag var bara tvungen att dricka en varm kopp med te! Var väldigt väldigt dryg med att gå ut till stallet men ja.. måste man så måste man! Red en sväng barbacka och övade mycket på min sits men också att lilla trollan skulle vara kvick vid skänklarna och hållningarna och ja, det gav resultat, hon jobbade på riktigt bra det sista. :)

Sedan har jag inte gjort mycket mer i dag. Men jag kan berätta att det här är andra gången som jag upptäker en mus i soptunnorna! Skriker till varenda gång de är ju så äckliga! Eller, egentliken är dom söta men de är läskiga när dom hela tiden ska vara så små och... ja... äckliga. Fattar ni? ^^
USCH mössen får jätte gärna hålla sig utomhus, då kan de få vara söta men inte när dom är inne i huset :S

/ L i n a


Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0