Farsdag

Idag är det farsdag. Ska iväg till mormor och morfar senare.
Just nu latar jag mig i soffan och kollar på Degrassi: the next generation. Bra serie säger jag bara. :)
 
Vi har två inläminigar jag måste göra och en som jag gjort måste jag skicka in. Känner mig lite stressad över det måste jag säga. Dock vet jag att jag inte är ensam om att inte ha gjort klart dom. Jag gillar inte inlämingar och särskilt inte när jag vet att jag ska hålla ett tal på engelska. Whyyy! Jag vill inte.^^ Men vem vill, ingen i klassen iallafall. Ne jag tänker inte tänka på det än, får ta tag i det i eftermiddag.
 
Ska snart ut på en liten promenad, eller liten, 4 km kanske, så ja, liten eller mellan.
Fick en ny hängare igår kväll. Så ni är alla mina kläder upphängda och även mina jackor. Nu kommer den inte heller att gå sönder igen, det är metal denna gången och inte plast.^^ Så nu är hela mitt rum städat och fint. :)
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0