Fredag♥



Hej, förlåt för dålig uppdatering men har haft en del att göra så jag har inte hunnit eller orkat. I Tisdags for vi direkt till Ullared efter skolan. Där köpte jag massa saker, jag hade tänkt ta kort på allt men det blev aldrig så. I onsdags föjde R med oss hem innan bion. Breaking dawn part II var skit bra! Det var ju inte sämre heller att man hade värdens bästa platser med huvudfri väg fram till bioduken så man slapp att luta sig åt alla hål X)
Igår slutade vi sent alltså 15:50 och då skyndade vi oss till ridhuset. Syrran red och det gick jätte bra :) Nästa gång är det min tur!
I dag har det varit skola som vanligt. Jag har varit skit seg hela dagen så det är skönt att den är över. Nu är jag hemma men har inte gjort någonting än så länge. Jag har inte enns varit ute i stallet än och gjort alla sysslor :/ Vet inte om jag ska rida i dag eller inte, tycker inte om att det är helt kolsvart ute. Igår när jag red så såg jag inte ens tyglarna framför mig haha, obehagligt ju^^

Ska snaaart dra mig ut, snaaaart :)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0