Go gväll!



Hej hoppas att ni gillade våra "känsla" bilder :) I morgon kommer det en ny bild så håll koll! ;)

I dag har det varit en kort skoldag och i morgon blir det ingen alls för våran del. Det blev nämligen lite tjavs om den framflyttade lektionen på grund av olika anledningar så i stället får vi ha hemma uppgift i morgon. Men redig som jag är (^^)har jag redan gjort den. Fast ska försöka att läsa lite i engelska boken i morgon i stället. Den har jag inte kommit någon vart med riktigt.^^ Det värsta med att vara hemma när alla andra jobbar är att man får massa andra krav på sig om handlar om att städastädastäda, gå ut med hundarna, fixa stallet osv haha! Försökte förklara för mamma att vi har hemma arbete i morgon och hon höll med för städning är ju hemma arbete, typiskt ^^

I dag har vi även varit i ridhuset och kollat på ridlektion. Det var svin kallt där inne och de hårda bänkarna var inte bekväma alls. Sedan tog vi en rundtur i stallet och jag såg bara en enda häst som jag kände igen från våran ridskoletid :( Och det var lilla shettisen duke som jag aldrig har ridit eller haft någon kontakt med i huvudtaget även om han är väldigt söt ^^ Men det kändes faktist lite tråkigt att alla hästar var utbytta. Var det värkligen så länge sedan som jag red på ridskola? Det måste ha varit 7 årsedan som vi slutade, jösses vad tiden går fort!O_o
Mina små favo hästar, alla var de borta ;/

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0