God helg ;)


Å vad stilig han var på den här tiden! Nu är han bara en söt liten tjockis med mycket päls haha;)

Haha fy vad rörig inloggningen blir nu när jag bloggar på två bloggar igen. Jag måste värkligen tänka efter vad mina inloggningsuppgifter är innan jag börjar skriva. Igår var jag på väg att publicera ett inlägg om hästar när jag insåg att det var fel blogg ;)

I morgon är vi.....LEDIGA! Haha snart blir det för pinsamt att säga att man är lediga hela tiden, vi har det riktigt soft i skolan. Eller så är det vi som gör för lite på lektionerna. Ja jag kan erkänna att jag har blivit så mycket latare på sista tiden på grund av de korta dagarna och mycket inställda lektioner. Nästa termin måste jag ta mig i kragen innan jag slutar upp med skolarbetet helt och hållet (fast det skulle jag aldrig enns våga) ;)

I dag har jag inte ridit. När vi kom hem var det redan mörkt och det regnade lite lätt. Så i dag har det varit en slappar dag förutom en promenad som jag nyss kom ifrån ;) I morgon är planen att träna, åka till ridhuset med Elin, rida själv och sedan om jag har tur så ska jag ta tag i lite skolarbete!
Sorry för tråkiga bilder men som ni förstår så är det inget roligt väder. grått och trist eller så kommer jag hem när det redan är mörkt, tyvärr, tyvärr....

Oj, nu måste jag kila, kl åtta är det ju mitt i naturen och innan dess måste jag ju fixa te ;)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0