Godmorgon måndag!

Godmorgon godmorgon. Idag är det måndag och en ny vecka ligger framför oss.
Det regnar och är tråkigt ute. All snö som kom igår finns det inte ett spår av. Var ute och testade min kamera lite. Blev väldigt dåliga och suddiga kort, eftersom jag försökte att balansera ett paraply samtidigt. Man borde ha en person som håller paraplyet åt en.^^
Har även prov filmat lite. Dock kan jag inte se dom på datan innan jag laddat eller accepterat ett vist program så jag får be min storasyster kolla det åt mig.^^ Annars idag så ska jag ha idrottskola som vanligt. Vi kommer nog denna gången bara köra på massa olika lekar, lite slappt och roligt. :)
 
Den första bilden var jag bara tvungen att ha med, det är näligen mitt första kort med min Nikon.^^ Vist är jag kreativ med mina bilder.^^
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

De två i mitten var ju jätte fina :)

2012-11-26 @ 20:32:23

Postat av: R

L: Tackar tackar! :)

2012-11-27 @ 14:55:16


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0