Godmorgon världen!

Godmorgon alla ni fina! Idag gick jag upp när jag vaknade utav mig själv, klockan 9 blev det. :) Väldigt skönt att få sova.
Idag ska jag tvätta, måste verkligen komma ikapp med det. Jag har tre korgar fulla med tvätt och sedan min tvättkorg full. Har lyckats tvätta en korg i förrgår och idag är maskinen ledig så jag får passa på. :)
 
Igår kom även min lillasyster hem, hon hade vart med sin kusin hela helgen. Hon hade köpt en onepice som hon gick omkring med, färgen passade henne bra och hon var så söt så. Min lillasyster är väldigt söt. :) ♥ Bara så att ni vet. ;)
 
Vädret just nu är ju helt underbart, himmlen är klarbå och solen skiner. Ska nog försöka ta några nya kort idag. :)
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0