Halloj!

 
Idag har jag en riktig städdag. Jag började städa mitt rum runt 11. Just nu väntar jag på att golvet ska torka. Jag slog nämligen på stort och torkade golvet och dammtorkade alla hyllor. Så nu är allt rent och fint. Bäddade både min och min lillasysters säng med nya lakan m.m. Så hon kommer nog bli glad när hon kommer hem. Jag kan inte städa min garderob innan pappa fixat min hängare, så alla kläder får fortsätta att ligga i en hög till det är fixat. :)
 
Föresten, har någon utav er hört uttrycket "På något konstigt vänster" ? Jag hade då aldrig hört det förut, men så fort jag lärt mig vad det betyder så ser jag det överallt. Min kusin använde det till och med. Man säger det när någonting konstigt hänt typ. Som "Jag gick på stan och så började min tå att blöda på något konstigt vänster"  Så ja, om ni inte kunde det eller hade hört det förut så har ni det nu. ;)
 
Ikväll är det Downton abbey på tv. Det går varje lördag kl 21:30 till 22:40. Jätte mysig serie. Dock är det säsong tre som går nu. (1910 tror jag att året är). :) Så jag och min storasyster kommer att sitta i mitt nystädade rum och kolla på det. :)
Ikväll kommer även dagens bild upp, nr 7. Så håll koll. :)
 
Lyssna på 1Ds nya låt "Little things" så fin! :)
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0