Hej på er.


Miras lilla bebis, den är sååå busig förstår ni :)

I dag har jag som sagt varit och shoppat lite, varit i stan hela dagen och hittat på lite olika saker. Hanlade ett par nödvändiga svarta jeans, ett lite finare linne aktig tröja, nya skor och en ny mascara! :) Så japp, jag är nöjd. Kollade på några snygga ringar som man har på två fingrar, ångrar nu att jag inte köpte dom :( Aja, det får väl bli till nästan gång.
Vi var inne och såg på Ponny SM också en väldigt kort stund. Såg kankse 5 ryttare hoppa innan vi gick igen. Kändes inte som att vi hade tid för mr tyvärr. Det var b-ponny klass och stil bedömning som vi såg på. Hade gärna kollat mer men det var kul att få se lite i alla fall :)

Nu taggar Vi för X Factor final(!!!!!!!) Hehe och god mat så klart ;)

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: L

Jag kanske ska tillägga att jag inte följer X Factor eftersom att jag nu har märkt att det inte alls är final hahaha! ^^

Svar: Hahahaha, smart lina lilla^^
lina klaesson

2012-11-02 @ 22:30:50


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0