Hejsan hoppsan lillebror!

Okej varje gång jag går in för att göra ett nytt inlägg och jag vet att jag inte har någon ny bild så känns det inte riktigt rätt att blogga.^^
Tänkte att jag skulle gå ut för att ta några stjärnkort (dock vet jag redan att dom inte skulle blivit bra) men jag vågar inte stå där själv i mörkret. Feg? Jo tack.^^ Men vi får se, kanske kommer upp några nya kort senare ikväll. :)
 
Idag har vi haft idrottsskola. Det är faktiskt riktigt roligt. Dock är det mindre roligt att ha olika barn hela tiden så att man inte hinner lära sig allas namn. Men men. Vi hade indiansmyg idag. I början så satt dom där framme och bara ropade ut namn även om dom inte hade sett personen i fråga.^^ Men det fixade till sig i slutet. ;)
 
Och L länkade till en blogg, dock blev det väl ingen riktig länkning, men det finns i vårat länkfält. ;) Btw L, det var helt okej. ;)
 
Imorgon är det studiedag, så vi är lediga. Det kanske låter som om vi är lediga hela tiden, men så är det inte.^^
 
Efter att jag kom hem från idrottsskolan idag så begav sig jag och mamma ut på en promenad på typ 4 km. Vi gick i ett bra tempo och det hann inte bli så mörkt innan vi var hemma igen. Har även kollat på filmen "Ponyo" riktigt härliga filmer som han Hayao Miyazaki (studio Ghibli) gör. :) Sök på youtube om ni vill se trailern. :)
 
Okej, jag har bestämt mig just nu för att vara modig och gå ut och ta kort på stjärnorna. (Okej, jag kommer att fråga min lillasyster om hon vill göra mig sällskap) ^^
Bye bye///R<3
 

Kommentarer

Postat av: L

Vad är det för en typisk Lina-inställning "det kommer inte att bli bra"? Du ska ju vara den positiva av oss så pallra dig nu ut och ta super fina stjärn kort som du sen lägger upp i bloggen! :D
btw, du måste lära mig hur man länkar ordentligt. Kan värkligen inte! ^^

2012-11-19 @ 21:41:56

Postat av: R

Haha, ja jag får väl var det då.^^ Synd att det inte blev några kort, men nästa gång det är stjärnklart så ska jag ta kort. ;)

2012-11-20 @ 15:08:15


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0