Julpyntat och klart



Julgardinerna strykta och upphängda tillsamans med julstjärnorna och de röda julkulorna. I fönsten står adventsstackarna på plats, allt är så mysigt! :) Det blir ju inte mindre mysigt utav att det snöar! ♥

innan så var jag ute och försökte få ett mysigt kort me nmisslyckades haha.. Jag vet inte riktigt hur jag ska ta kort för att det ska bli en mysig julstämning? Här på landet är allt så mörkt, jag hade ju gärna haft ljus som lyste upp snön menmen^^

Btw, höjdhoppningen i globen var ju ingenting att ha:/ Det var inte ett dugg spännande, redan på höjd 173cm (efter att ha skippat en höjd) så hade två uteslutat sig. vid höjd 194cm klarade båda ekipagen det som var kvar men dumma som dom var hoppade dom över alla andra höjder och bestämde sig för att gå till världsrekordshöjd, som ingen annan har klarat tidigare (rekord: 212cm) 214cm, tror ni att någon klarade det? Nej, stopp på båda ryttarna. Sååå borring. Haha menmen, hoppas att det blir bättre nästa år :D

Nu ska jag göra mig iordning för en promenad ;)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0