Kalas och dopfirande :)


Ingen passande bild :/

Hej hå! I dag har det varit fullt upp fram tills nu. Gick upp tidigare för att hinna göra stallet. Skönt att slippa tänka på det sen;) Sedan följde jag med mamma och tränade(omg^^) innan det var dags att fixa sig iordning till dopet. Jag lockade mitt hår för en gång skull men tror ni att det höll sig? Haha nej, det blev rakare än rakast innan jag hunnit till kyrkan typ. Endå använde jag hårspray-_-
Efter dopet firade vi flera kalas samtidigt bland annat mig och Elin. Jag hade totalt glömt av det, kom på det efter en stund haha. Så vi fick lite roliga presenter i dag med, kul :D´
Japp det har varit min dag det och sista dagen på lovet :( Tråkigt men det är bara att sikta sig in på jullovet haha ^^

Hej då :)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0