Lediga :)

Idag är vi som sagt lediga ifrån skolan. Väldigt härligt att ha en dag ledigt. Vi har gått en dag i skolan denna veckan.^^
Vaknade och gick upp hyfsat tidigt idag endå, runt 8 någongång. Har vart ute och tagit kort på lite fåglar. Dom flesta blev inge bra. Jag får ta och öva lite mer och läsa lite mer om fotografering känner jag och kanske anstränga mig mer. Men men.
Jag ska snart ut på en liten promenad. Måste röra på mig. Sitter alldeles för mycket inne och vid datorn.
Jag ska även börja göra uppgiften som vi fick igår. Sen måste jag börja på min engelskabok också. Har bara läst typ ett och ett halvt kapitel.
 
Som sagt, inte så jätte bra, men helt okej. :)
 
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0