måndagens bildbomb



Hej, bara för att bloggen har varit tråkigare än vanligt det senaste får ni en liten bildbomb som kompensation! Det blir väl bra va? ^^

Hm vet inte om jag ska skriva om dagen eller inte, den har inte varit jätte intressant (som vanligt) jag struntar i det den här gången. I stället får ni kommentera om bilderna. Jag vet att de inte är något speciellt och ärligt så är jag inte förtjust i någon utav dom men det finns säkert något att skriva om dom ;)
Lasse är så tjock och ruffsig nu stackaren. Jag önskar så fruktansvärt mycket att han får komma till ett ställe där någon pysslar om honom dagligen. Jag vill så klart inte att han ska flytta, men för honoms skull, ja.

Nu ska jag göra någonting som jag kommer att berätta om senare på bloggen. Kanske inte i dag men det får vi se ;)

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Härligt med en liten höstig bildbom, fin fina bilder. ;) :)

2012-11-19 @ 20:46:09


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0