my new perfume



Hej på er, sorry för den dåliga uppdateringen men har inte varit hemma förrens nu :) Igår var jag tvungen att skynda mig för att hinna rida och fixa stallet innan jag skulle iväg och passa kusinen. Min kusin är så hjärtelig förstår ni. För att få mig att vakna i dag tar han min kudde och slänger den i ansiktet på mig och gapflabbar. Tacktack för det haha ;)

Sedan åkte vi in till ridhuset och då var det min tur att rida. Det har gått bättre och bättre för varje gång som jag har åkt in och det här var tredje gången. Både jag och hästen var heeelt slut efter ridpasset vilket känns väldigt bra! Galopperade över bommar i kort galopp b.la, kul med lite variation!

Förutom det har jag faktist fotat i dag som ni kan se! (ok, det blev nio bilder totalt^^) Jag har inte rört kameran (eller ens tittat på den) på en vecka nu så jag letade upp någonting att fota. När jag hämtade parfymen såg jag en annan sak som jag borde göra: städa min sminkhylla! Jag förstår inte hur den kan bli så rörig?! Jag som tycker att jag har varit så försiktig med att hålla den i skick, tydligen har det gått över styd endå haha.

Nåja, parfymen är hur som helst en "ullaredsparfym" som jag köpte för hela 35kr!^^ Den får duga tills jag har köpt mig en riktig parfym. Siktar in mig på Christina Aguleras, jusin bieber eller Lady gagas parfym. Det är dessa tre som jag vet är bra och som luktar skit gått! Hällre köpa en dyrare parfym som håller och luktar gott än en parfym som denna, som luktar så där och inte håller ett dugg! haha :)

Nu ska jag se vart R håller hus ;)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0