Nikon D3100

Min nya kamera är en Nikon D3100. Den kostade 3490. Jag köpte med ett 16GB minneskort så det blev 3689kr totalt.
Den ska vara lätt att använda och den filmar  i HD. Perfekt till att filma E&L när dom rider till andra bloggen t.ex. ;)
Objektivet som jag fick med var ett standard 18 - 55. :) Jag har filmat en video, och det gick bra, dock är det lite för mörkt för att göra mer test med den så det får jag göra imorgon. :) Men jag är nöjd och jag hoppas att jag och Nikon kommer få många härliga fotostunder. Jag har såklart fortfarande kvar min älskade Pentax K200. Kommer att använda den också såklart. ;)
 
(Hade tagit en del bilder på den med min mobil, men av någon anledning så hittade jag inte dom sen när jag tänkte lägga över dom till datan. Så denna får duga för tillfället) :)
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0