Ny vecka

Ja, ännu en ny vecka har börjat. Igår får man väl säga att den började, men idag var det första skoldagen. :)
Fick sova enda till 07:30, eftersom jag duschat kvällen innan. :) På lektionen idag så pratade vi mest, sen lite disskutioner i grupp och lite snabb planering inför nästa måndag. :)
Efter skolan så gick jag ner till lindex. Såg en skjorta med millitärmönster på. Köpte den inte och det ångrar jag nu. Så nästa gång jag får tilfälle att springa in på lindex så köper jag den. :) Annars så köpte jag en ny foundation, jag ville inte vänta tills den jag har är slut. Den jag har är aningens för mörk för mig, så jag köpte en "mabyline fit me 110" vilket passar mig betydligt mycket bättre! Jag köpte även en foundationborste och ett läppglans i ljusrosa. Väldigt nöjd faktiskt. :)
 
Imorgon är det Bio som står på schemat. Vet inte hur vi ska göra riktigt än, om vi ska äta med dom andra eller hur det ska bli. Men jag ser fram emot att få se sista twilight filmen! Spännande att se hur det hela slutar och att få det "överstökat" om man säger så.^^ Sen har vi ju en ny "serie" att följa på bio, Hunger Games. ;)
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0