Rolig lördag



HEJ!

Alltså.... det här har inte direkt varit någon rolig lördag, den här har typ varit...skit tråkig!
Dagen började med att jag fick blodsockerfall(????) jag blev helt kallsvettig och yr, bra start! Det brukar hjälpa med att dricka vatten och lägga sig på ett kallt golv sedan går det över ganska snabbt haha..
Tog i alla fall tid på mig att äta frukost innan jag begav mig till stallet. Jag åkte nämligen med och lämnade Thelma till sitt nya hem. Vist, det är tråkigt att hon måste åka pga plats brist men nu är i alla fall våra problem lösta och hästarna har återgått till sina vanliga boxplatser. Det första Lasse gjorde när han kom in i sin "nya" box var att rulla sig i det nya ströet, haha lilla sötisen ^^
Har inte ridit i dag, kände inte för det när det regnade och jag var helt stelfrusen efter att ha varit ute i ösregn -_-
Jag får se om jag hinner det i morgon men ska till farmor och farfar för att fira farsdag.

Vad har jag gjort mer i dag? ingenting, bara drygat. Vet ni vad jag åt till kvällsmat? rostade mackor med ost och en kopp  med te. ROLIG lördagsmat! ha    ha

HA en rolig lördag alla! :)

/ L i n a




Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0