Snö och minusgrader

Äntligen är denna skolveckan slut. Det har gått segt, fast endå inte. På torsdag så får jag äta godis igen! Längtar.^^
Jag måste börja handla julklappar snart också, känns som om det börjar bli lite bråttom nu. E&L vi får åka in snart och fixa det. :)
 
Äntligen är det minusgrader och snö. Det känndes nästan som om det inte skulle komma någongång. Det har regnat och vart plusgrader så att det räcker. Så det är skönt med lite kyla. Dock gillar jag verkligen inte att frysa, men mysfaktorn höjs ju när det är vitt och kallt ute. :)
 
Har ont i min axel från att ha stått och väntat på bussen i 20 minuter. Datorns fel, att den måste vara så tung. Får väl lägga rispåsen på axeln sen eller nått.
 
Vi har börjat att sätta upp vår juldekoration. Mamma har satt upp julgardiner och julstjärnorna är på plats. Har inte riktigt julkänsla än, men den kommer väl. Imorgon ska jag städa mitt rum och sätta upp min stjärna och nya gardiner. Mysigt!  :)
 
Frös händerna av mig ute, så det fick bli en snabb runda.^^
 
Bye bye///R<3
 
 

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0