Söndag-måndag



HEJ! Som jag sa igår skulle vi kanske åka in till ridhuset och det gjorde vi faktiskt :) Den här gången så tog jag med grammanen för att få henne att lyssna bättre och så att hon inte skulle vara så motsträvig och det gick faktiskt ganska bra. Jag har film på det om ni vill se, dock har jag ingen aning om hur man laddar upp filmer ;) Men om ni vill se så hojta till! (så ska jag försöka lägga upp en video) Det som jag inte var nöjd med var att jag rider så flaxit och kutar ryggen hela tiden. Sedan hade jag kunnat länga gramanen när hon väl gick bra men det är sånt man får tänka på till nästa gång :)

I dag har vi varit inne i ridhuset igen. Ja, vi försöker åka in så mycket som möjligt nu eftersom att ingen utav oss har tränat i ridhus på ÅR. Den här gången var det mamma som red och dte gick också bra.

Sedan har vi haft idrotsskola. Känner att jag börjar bli hes efter den här lektionen. En del vägrade att lyssn (endå var det inte jag som höjde rösten mest) Så i dag var det inte jätte kul. Känner själv att jag blir väldigt upprörd när allt inte fungerar som det ska eller någonting ändras i planeringen. Jag får börja tänka på mitt humör haha..

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0