Sprider lite julkänsla

Bara en månad kvar tills jul, det var exakt en månad igår. Så det är inte långt kvar nu. :)
 
Idag ska jag inte göra någonting speciellt. Mocka och fixa stallet. Låter ju som en trevligt och slö dag, hm, nja.^^
 
Igår var vi hos mormor och morfar från 5 till 9. Väldigt trevligt att få träffa lilla kusinen och min morbror. Stämningen var trevlig och alla skrattade och hade det roligt. Synd att vi var tvugna att åka hem så tidigt, jag hade gärna stannat lite längre, men men. :)
 
Okej, jag ska åka och köpa min kamera nu, excited!! :D Ni får kort på den när jag kommer hem. :)
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

OMG jag är SÅÅÅ avundsjuk på dig nu!! Men det ska allt bli spännande och se vad det bir och jag förväntar mig att få prov testa den snart ;D

2012-11-25 @ 15:27:58

Postat av: R

L: Klart du ska! Tänkte att den kan vi ju använda om vi ska ha lite videos till hästbloggen också. ;)

2012-11-25 @ 15:51:03

Postat av: L

R: JA! bra idé:)

2012-11-25 @ 16:28:56


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0