Stressig måndag, jag gillar't



Okej, jag vill inte alltid ha det så här som såna här dagar då man är igång hela dagen men ibland tycker jag faktist att det är kul:) I stället för att sitta ocj vänta på att tiden ska gå kan man ju lika väl vara upptagen med saker till sista stund, eller?^^
I dag ställde jag klockan på 08, ville inte gå upp! Men i dag var vi tvugna att åka till ridhuset tidigare för att hinna med lite andra saker. I dag var det min tur att rida och jag är la nöjd. Är så trött på att hästen aldrig vill lyssna på mig men sedan i slutet kändes det bra, hon jobbade i en låg form men när jag kollar på filmerna.... nä då känner jag mig inte nöjd, PISS! Kan inte enns lägga upp en video för att allt ser helt kasst ut och nu pratar jag om mig själv, inte hästen -_-' FÖRLÅT att jag skriver om det här på min blogg men orkar inte blogga på den andra nu.
 I bland önskar jag bara att jag kunde bevisa att jag faktist KAN rida. Jag menar absolut inte att ag rider bra men i bland behöver man bekräftelse på att man inte är helt värdelös....
Nöjd är jag för att KÄNSLAN var bra, iaf i slutet och jag vågade hoppa lite höjd också! (70-80cm XD ) Varken jag eller hästen klarar högre, det där var max alltså haha^^

Sedan kutade vi hem och fixade stallet, kl 12 var vi klara med allt och for in till stan för att handla nödvndigheter 13:5 kom vi hem och då hade vi ca 55min på oss att äta och byta om. Vi blev klara typ 13:45, gryyymt! För sen var det ju dags för idrtottskolan. Alltså en del barn....har de någon gång fått hörseln uppkollad? Hm.. det behövs! Men annars tycker jag att det var kul, vi som var ledare var med i en del lekar och de skrattade riktigt mycket :D
efter det åkte vi till mormor och bakade lussebullar och vnliga bullar så nu är hela frysen full ^^ Det var bäst att frysa allt annars hade jag vräkt i mig allt på en gång ^^P

Nu blir det tv: Big bang Theory <3

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0