Torsdags humör....



Torsdagar.... sista dagen innan fredag... antingen så är man på skratthumör och skrattar åt precis allt eller så är man som jag är i dag... tjurig! Haha i dag blir jag arg för allting, alla är irriterande och jag är minst lika irriterande mot alla andra. HÅLL ER UNDAN!
Det är såna här dagar som man värkligen måste tänka sig för. Är det värt att bli tjurig på mamma för att hon inte passar tiden när det egentligen är jag som inte passar tiden? Neeeej, det är det inte!
Jag tror att effekten av torsdags humöret är extra stor i dag bara för att det har varit en så slapp dag resten utav veckan och så helt plötsligt kommer man tillbaks och har "jätte mycket" att göra i skolan, bara för att man inte har skött det under de senaste dagarna..ha..ha.
Nu har jag tagit det lugnt en stund och känner mig mycket bättre.
En sak som har gjort mig väldigt glad i dag är i alla fall att våran födelsedagspresent har kommit! Det som kom var ett par fina röda ridbyxor hehe... Dessa vill man inte skita ner^^ ( även om det är helt omöjligt)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0