traskat i skogen, umgåts med släkten, pluggat

Rubriken är väl i stora drag min dag. Började med en lång promenad. Kan ju säga att min kondis inte är den bästa.
Men det var endå en rolig promenad. Vi tog en väg jag aldrig tagit förut, ut i skogen och traskade runt i surmarken.^^ Tog oss kanske en timma lite mer att gå. När jag kom hem så tog jag mig en dusch och när jag var klar med det så hade pappa och mamma gjort varm choklad till oss alla. Det var dock bara jag, mamma och pappa som hade vart ute och gått, men choklad passar även om man som mina systrar suttit inne i värmen. :)
Kort efter det begav sig jag, mamma och min lillasyster till mormor och morfar. Jag och mamma kunde dock inte äta tårtan som det bjöds på, men lite saft och kaffe fick duga gott. :) Jag har under den här tiden utan godis och kakor ätit mycket frukt. Mumma! ;)
 
Imorgon är det ingen skola utan bara idrottsskolan. Vet dock inte säkert om jag får skjus eller om jag måste (även om jag absolut inte vill det) ta moppen. Usch, kallt och hemskt. Hade jag bott närmare så hade det väl gått an men inte nu. Men vi får väl se hur det blir imorgon. :)
 
Känner mig alldeles öm i käkarna. Vet inte om jag har bittit ihop väldigt mycket idag.
Btw, jag är nästan klar med historian, om jag bara får frågorna utan L så ska jag nog vara klar tills imorgon. :)
 
Kollat på "allt för Sverige" idag. Älskar det programet. Så roligt att se hur Amerikaner reagerar på Sverige.^^ Plus att hela familjen sitter samlad, det är väldigt mysigt. Det finns 3 program som samlar oss alla i soffan och det är 1: bonde söker fru (dock är inte pappa hemma och han tittar inte på det för den delen heller) 2: Böda camping^^ och 3: Allt för Sverige. :) Det är 3 härliga program det
Dock kommer jag missa "bonde söker fru" nu på onsdag, eftersom jag ska på bio. Får ta och se på reprisen på söndag kl 13:00. Inte samma sak, men jag kan INTE missa ett avsnitt. ^^
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0