Varför blogga?



Hej här är dagens bilder med kass kvalité eftersom att min kamera får brusiga bilder så fort jag har 400 medans andra kameror klarar över 1000 i ISO haha min kamera är bra den........

I dag har jag ridit men eftersom att jag har en annan blogg att skriva det på så skriver jag inte mer om det här.. (vad mer kan jag skriva om lixom?) Och sedan har jag inte gjort så mycket mer. hahaaaa

borde man blogga när man gör såna här inlägg? Neeeeej, som jag har sagt tusen gånger om. Nejnej man ska inte blogga bara för att man har tråkigt. Fast ifs... så bloggar jag nog alltid när jag har tråkigt haha (sry)

Jag vet inte vad jag ska göra resten av kvällen. Kanske se på film eller inte, får se...

byebye


/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0