Vilken dag är det nu igen?

Hehe, klart jag vet, det är ju underbara Fredag! Älskart'! ;)
 
Btw, jag behöver tips på bra låtar. Mina håller på att ta slut! ^^ Hoppas att Demi Lovatos nya album släpps snart. Vet inte riktigt när, men det är på gång. :)
 
Denna veckan har varit lung, den har sett ut såhär:
 
Måndag: 14:00 - 15:30 idrottsskolan
Tisdag: 10:00-11:50 en lektion som vi inte gjorde någonting på. Fick en ny kille i klassen btw.
Onsdag: Ledig
Torsdag: 07:50 - 15:50 låååång dag
Fredag: 07:50 - 13:35 lite bättre. En inställd lektion. ;)
 
Låter väl jobbigt eller? Nja, dom två sista dagarna blir extra jobbiga eftersom vi inte har haft några riktigt långa dagar på hela veckan. Så jag är ganska så trött just nu och klockan är bara 20:49! ^^ Kommer bli en tidig kvälls för mig iallafall.^^
 
Första helgen utan godis nu. Jag har inte haft något riktigt sug efter någonting sött sedan vi började heller. Så detta känns bra. Dock det enda söta som jag får är coca-cola och oboy. Det är det enda. :)
 
Snart kommer även dagens bild upp. Spännande.:)
Detta är ett bättre morgonskort än det jag la ut. Detta tog jag måndagen på lovet. Då jag trodde klockan var 8 på morgonen men den var 7, eftersom vi hade flyttat tillbaka klockan. ^^
 
Bye bye///R<3
 
 

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0