Vill bara kika in och säga godnatt


Alltså jäkla rådjur att de ska vara så skygga, det är jägare de ska vara rädda för, inte en galen fotograf;)

Hej på er! Skriver ett impulsivt blogginlägg så här på kvällen innan jag släcker lampan :)
Ska upp tidigt i morgon, om man nu kan kalla 8 för tidigt! (har faktiskt gått upp kl 8 nästan varje dag nu på lovet^^) I morgon blir det nämligen shopping i Borås och lite kik på Ponny SM om det inte blir ändrade planer, men det är så vi har tänkt i alla fall :) Hoppas jag hittar massa fina kläder men om jag känner mig rätt så kommer jag inte att hitta någonting MEN vi får se ;)

I dag har jag varit barnvakt, yeeey ^^ Haha nej men det har gått bra. De är ju så rediga så det är aldrig några problem. Där i mellan har jag i alla fall ridit, det gick väl helt ok måste jag säga. Vi kan inte rida på ett par dagar nu för de har nämligen fått vaccination i kväll. Vi eldade på murikan ( en stor öm...stekpanna) och åt i stallet, jätte mysigt men vi var ju tvigna att stå ut och laga mat i ÖSREGN O.o
Maten var god villket som :)

God Natt<3

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0