Åh du ljuvliga fredag!

Fredag! Vi fick sluta tidigare idag också, eftersom vi kunde ta hem och jobba med engelskan istället. Alltid härligt att höra! ;)
När jag kom hem så bytte vi hage på hästarna, sen körde jag ner massa löv till eldhögen och sen gick jag in för jag ville inte riskera att bli sjuk igen. Får ta det lungt nu ett tag tycker jag.
I helgen så ska jag köpa vinterjacka och vinterskor. Får se om det blir lite kläder också. Hoppas det iallfall. ;)
 
Det var jätte kallt imorse! Jag frös om fötterna när jag väntade på bussen. Var inte smart nog att ta mina gammla vinterskor. Tänk hur kallt det kommer bli när vintern kommer. Fryser redan nu!
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0