Att äta med stil..


Ursäkta för dålig bildkvalité...

Haha så söta hästarna är när dom står och drar och sliter i de där hönäten^^ När jag satt och fotade dom så kom det en rad med bilar, fullproppade med folk. Jag trode första att det skulle vara kalas hos grannen men icke. De stannade hos oss och jag hade ingen aning om vilka de var XD Men det visade sig att det var gammla ägaren till vårat hus och hanns släckt. Kändes bara lite pinsamt att ha värsta gruppsammlingen på gården när man sitter i en hage full med skit ^^.........

I dag har jag greja i stallet och det tog sin lilla tid. Efter det så åkte jag med in i ridhhuset, men jag red tyvärr inte :) Nu är jag i alla fall inne och vet inte riktigt vad jag ska göra ;)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0