Behöver jag nämna att vi har lov nu?

q


Jiihooo, lov lov lov! :D
På lovet ska jag fira kalas, yeees, äntligen 17;) Sedan hoppas jag att R kommer och rider. Sedan ska vi även på dop! Det är vad jag har inplanerat på lovet. Juste... jag måste fota morgonkort också därfär tänker jag plåga mig själv att gå upp halv åtta varje dag tills jag har fått mitt morgon kort FÖR DET SKA BLI TAGET ett fint kort under lovet, det är ett som är säkert ;) haha R, sa vi inte någonting om att vi skulle bli klara med alla kort tre veckor in på sommarlovet? ;)

I dag när vi red så såg vi två fina älgar som sprang på öppet fällt och åå vad dom är fina, önskar att jag hade haft kameran med mig. Det skulle ha blivit ett grymt "vild djur" kort :)

Aja.......Lycka att det är lov som sagt :)


/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0