Blåsigt värre!

För det första så tänker jag säga "Grattttttttttis till mina små tvillingar som blivit 17 äntligen!!!". ;)
 
Idag så har det då allt varit en riktig blåsdag! Vaknade av att det lät ifrån vinden och min säng skakade.
Vi mockade idag och tog in hästarna igen kl halv ett. Dom fick stå inne i tre timmar innan vi släpte ut dom igen. Det blåste och snö/regnade som bara den. Hoppas att morgondagen blir bättre, för jag ska nämilgen in till stan imorgon. Nu ikväll så har jag färgat mitt hår. Är nöjd. Får se på det lite mer i morgon i dagljus. Det är brunt med lite rött i. :)
Har inte gjort så jätte mycket idag. Mockat, datan, mockat igen, datan, förgat håret, kollat på filmen "What to expect" rekomenderar er att se den, den var väldigt rolig. ;)
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

TACK :D
vi släppte också in hästarna några timmar om dagen, de stod ju endå bara och tryckte under träd ^^
Vad ska ni göra i stan? Vi ska också åka till stan i morgon :)

2012-10-29 @ 20:46:54

Postat av: R

L: Jag ska handla presenter till er, så tjuvkika inte!! ;)

2012-10-30 @ 09:18:31


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0